fbpx

La baza ORGANIC INDIA sunt sanatatea si fericirea pentru toate fiintele, respectul pentru Mama Natura, cea care sustine cu rezilienta umanitatea si ne furnizeaza incontinuu alimente hranitoare si ierburi vindecatoare. Toate acestea se traduc prin Adevarata Stare de Bine – o invitatie deschisa pentru toti de a celebra Darul Divin al Vietii.

Valorile noastre

  • Devotamentul si grija fata de toti cei implicati
  • Integritate
  • Respectul pentru natura
  • Inlaturarea compromisurilor
  • Angajament absolut fata de calitate

Angajamentul nostru

  • Sa furnizam clientilor nostri produse organice de o calitate exceptionala pentru o Adevarata Stare de Bine.
  • Sa introducem un model de afaceri unic si de succes, dedicat integritatii, si care, implicit, nu afecteaza pe nimeni, ci, dimpotriva, aduce beneficii tututor.
  • Sa sustinem practicile organice sustenabile, sa servim si sa protejam Mama Natura.
  • Sa sustinem traiul si si bunastarea agricultorilor din India rurala.

UN SCURT ISTORIC

1990

TULSI – BUSUIOCUL SFANT

Din fericire, au aflat in acelasi timp despre beneficiile unice asupra sanatatii ale Busuiocului Sfant, cunoscut sub numele de Tulsi.

SPECIALISTI IN AYURVEDA

Specialisti in Ayurveda au colaborat cu medici din Vest si au descoperit ierburi si formule unice si remarcabile, utile in mentinerea unui stil de viata sanatos intr-un mediu stresant.

1990

In anii 90, fondatorii ORGANIC INDIA au fost martorii unui fenomen aproape catastrofal, extrem de major, ca urmare a actiunilor de industrializare a agriculturii in India, prin folosirea pesticidelor, fertilizatorilor si a semintelor create in laborator.

UN SCOP COMUN

Astfel au decis sa se alieze cu fermieri locali, pentru a face cunoscute beneficiile acestei plante miraculoase in intreaga lume. Obiectivele lor principale au fost revitalizarea agriculturii traditionale si elaborarea un nou model de business, care sa respire responsabilitate economica si sociala si care sa fie in acord cu respectarea legilor nescrise ale naturii.

Astazi

Rezultatul acestei viziuni a constituit revitalizarea economica si culturala a comunitatilor rurale, cu peste 3000 de ferme colaboratoare, dar si cu o imbunatatire la nivelul sistemului de sanatate, la nivelul educatiei si al incluziunii sociale a femeilor.

FERMIERII NOSTRI

Partenerii fermieri ORGANIC INDIA sunt sufletul misiunii companiei si forta generatoare pentru a sustine agricultura organica si bio-regenerativa si a revitaliza India rurala din punct de vedere economic si social.

AGRICULTURA REGENERATIVA

Toate plantele si fructele din compozitia produselor ORGANIC INDIA sunt crescute si culese utilizandu-se metode organice, bio-regenerative si sustenabile.

VIZIUNEA NOASTRA

Generearea unui „Vehicul al Constiintei„ la nivel global, prin crearea unui model de afaceri sustenabil, care inspira, promoveaza si sustine „Adevarata Stare de Bine„, in paralel cu respectul pentru toate Fiintele si pentru Mama Natura.

MISIUNEA NOASTRA

Sa fim un lider global inovativ si de incredere in furnizarea de produse organice autentice si de solutii pentru o viata constienta, sanatoasa.

DIRECTOR MEDICAL

DR. ALEJANDRO JUNGER

Dr. Junger, cardiolog stabilit in a Los Angeles, autorul bestseller-ului New York Times „Clean: The Revolutionary Program to Restore the Body`s Natural Ability to Heal itself.” Dr. Junger este, de asemenea, creatorul si fondatorul Clean Program.

Nascut in Uruguay, practicant al medicinei functionale, Dr. Junger lucreaza cu pacientii sai prin a incerca sa le readuca un echilibru al sanatatii. Si-a definitivat studiile in medicina interna la NYU Downtown Hospital, care au fost urmate de un stagiu in boli cardiovasculare la spitalul Lenox Hill Hospital, inainte de a-si incepe studiile in medicina estica in India.

Cand Dr. Junger a fost diagnosticat cu diferite probleme de sanatate, niciunul dintre tratamentele traditionale prescrise nu au ajutat. Asa ca a pornit intr-o calatorie de explorare a altor sisteme medicale si a descoperit medicina Ayurvedica, care l-a ajutat sa isi recapete echilibrul si sanatatea.